top of page

Klasseledelse i en "mixed reality" kontekst

  • LUDO
  • 9. nov. 2020
  • 1 min lesing

Oppdatert: 22. des. 2020

Denne filmen viser hvordan lærerstudenter kan øve på klasseledelse i en «mixed reality» kontekst. I TeachLivE ™ - et digitalt klasserom – møter studentene fem elev-avatarer med forskjellige personligheter som typisk er representert i en klasse. Lærerstudentene samhandler med avatarene i sanntid på skjerm.


Avatarene styres av en sertifisert skuespiller som også kommuniserer på vegne av dem. Skuespilleren tilpasser svarere slik at dialogen med studentene blir autentisk og

gjør interaksjonene mer eller mindre krevende avhengig av studentens kapasitet.


Skuespilleren forklarer for kollegaer ved Universitetet i Sørøst-Norge hva som karakteriserer

avatarene og hvordan hun tilpasser deres respons til lærerstudenter.





ree

4 kommentarer


Tannu Rawat
Tannu Rawat
21. okt.

Our Dwarka Escorts Service are the ideal option for attractive individuals seeking adult enjoyment and amusement. If adult entertainment is your main focus, depending on us is the wisest choice you can make.

Lik

Block Breaker
Block Breaker
26. sep.

Step into the world of Block Breaker and enjoy pure, unfiltered fun! Swipe your paddle to smash all the blocks and release some stress. As you advance, the challenges escalate, offering you a thrilling and exciting experience. Come join this journey of breaking free!

Lik

top game
top game
26. sep.

For physics fanatics and those who enjoy dueling, Ragdoll Archers is a fun and exhilarating arcade game.

Lik

Holmes Herbert
Holmes Herbert
28. juni

I love how Slice Master combines fast-paced action with smooth gameplay mechanics. Each level feels rewarding, and the simple visual style keeps the focus on slicing. It’s easy to learn but challenging to master, which makes it a great pick-up-and-play experience. Highly recommend it to all casual gamers.

Lik

Læring og undervisning i digitale omgivelser

  • Hvit Facebook Ikon

© Copyright 2024 by LUDO

Kontakt

Adresse

Universitetet i Sørøst-Norge
Postboks 235
3603 Kongsberg

Universitetet i Sørøst-Norge

bottom of page