Læring og undervisning i digitale omgivelser

Skjermbilde 2020-11-23 kl. 16.20.18.png

STOREFRI

To elever møter ikke til timen.

Det er din oppgave å finne ut av hva som skjedde i storefri.

Vi trenger en handlingsplan! 

KONTAKTLÆRER JANNE

Klasse 9C ved Stavnaker ungdomsskole*

opplever utfordringer med læringsmiljøet.

 

Nedenfor kan du gjøre deg kjent med

ressurser du har tilgang til om klassen.

*Stavnaker ungdomsskole er en fiktiv skole.

KONTAKTLÆRER JANNE

Du er støttelærer for klassen i første økt etter storefri. Snurr film. 

INSPEKTØR PERNILLE

Gjør som kontaktlæreren ber deg om:

finn ut hva som har skjedd!

Vi har fått tilgang til videoer av hvor elevene var og av hva som skjedde der.

Kanskje de kan hjelpe? 

Karl Morten

Lukas

Anna

Peter

Birk

Leonard

Markus

Sindre

Jannike

Chloe

Ina & Kine

Vilde

Annika

John

Kaia

Susann

INSPEKTØR PERNILLE

Med utgangspunkt i informasjonen ovenfor skal du lage en handlingsplan for klasse 9C med formål om å forbedre læringsmiljøet.

  • Hvilke utfordringer ved læringsmiljø ser du?

  • Hvilke områder bør det jobbes med i denne klassen?​

  • Ser du noen som blir utsatt for mobbing?

  • Hvilke tiltak bør iverksettes?

Lykke til! 

Kaia

Tusen takk til Staur Film for produksjon av filmer, og til elever, lærere og ledelse ved Ringshaug Ungdomsskole for godt skuespill og samarbeid om å utvikle denne læringsressursen. 

 

Les mer om alle bidragsyterne her

  • Hvit Facebook Ikon

Kontakt

Adresse

© Copyright 2021 by LUDO

Universitetet i Sørøst-Norge

Universitetet i Sørøst-Norge
Postboks 235
3603 Kongsberg