
Læring og undervisning i digitale omgivelser
STOREFRI
To elever møter ikke til timen.
Det er din oppgave å finne ut av hva som skjedde i storefri.
Vi trenger en handlingsplan!
KONTAKTLÆRER JANNE
Klasse 9C ved Stavnaker ungdomsskole*
opplever utfordringer med læringsmiljøet.
Nedenfor kan du gjøre deg kjent med
ressurser du har tilgang til om klassen.
*Stavnaker ungdomsskole er en fiktiv skole.

KONTAKTLÆRER JANNE
Du er støttelærer for klassen i første økt etter storefri. Snurr film.

INSPEKTØR PERNILLE
Gjør som kontaktlæreren ber deg om:
finn ut hva som har skjedd!
Vi har fått tilgang til videoer av hvor elevene var og av hva som skjedde der.
Kanskje de kan hjelpe?

Karl Morten

Lukas

Anna

Peter

Birk

Leonard

Markus

Sindre

Jannike

Chloe

Ina & Kine

Vilde

Annika

John


Kaia
Susann
INSPEKTØR PERNILLE
Med utgangspunkt i informasjonen ovenfor skal du lage en handlingsplan for klasse 9C med formål om å forbedre læringsmiljøet.
-
Hvilke utfordringer ved læringsmiljø ser du?
-
Hvilke områder bør det jobbes med i denne klassen?
-
Ser du noen som blir utsatt for mobbing?
-
Hvilke tiltak bør iverksettes?
Lykke til!
Kaia

Tusen takk til Staur Film for produksjon av filmer, og til elever, lærere og ledelse ved Ringshaug Ungdomsskole for godt skuespill og samarbeid om å utvikle denne læringsressursen.
Les mer om alle bidragsyterne her
