Kollegaer deler ressurser

Peer Andersen, Kjetil Liestøl Nielsen, Beate Haugom Bigseth og Siv Svendsen har over tid utviklet digitale læringsressurser. En del er laget for matematikkfaget, mens andre er relevante for flere skole- og lærerutdanningsfag. Klikk på bildet under og finn ressurser om bl.a. programmering, Excel, Geogebra, nettundervisning, bruk av studentresponssystem, videoproduksjon med mer. Takk til Peer, Kjetil, Beate og Siv som deler raust og legger til rette for alles PfDK utvikling!

Har du ressurser som omhandler «læring og undervisning i en digital tid» liggende? Da er www.ludo.usn.no et egnet sted for deling. Ta gjerne kontakt med live.k.sveva@usn.no og toril.aagaard@usn.no for forslag eller spørsmål.